BISNES TERBAIK UNTUK LEPASAN GRADUATE

Assalamualaikum kawan kawan semua,

Selamat bekerja pada sesiapa yang bekerja di weekend hari dan selamat beristirehat pada yang sedang cuti cuti Malaysia hehehhe...

Bila sebut pasal kerja ni, kakcun ingat lagi dulu lepas SPM sebelum dapat peluang sambung belajar, kakcun dapat bekerja sementara di satu tempat ni. Waktu tu niaga online ni macam tak Famous sangat lagi.. Hanset pun takat Polifonik je ..tak wujud lagi facebook oleh tengok kat hanset..

Untung sangat muda mudi zaman sekarang..Sebab apa untung?Banyak peluang terbuka depan mata,
Mana mana yang dah habis study tu confirm confirm lah nak cari kerja kan. Mana nak bayar hutang PTPTN lagi..nak belanja topup lagi..Tak kan nak bekepit bawah ketiak mak ayah. Ye dak? Tak kesian ke kat mak ayah kita yang dah besarkan kita dan labur duit untuk kita belajar dan banyak lagi. So sekarang peluang kita pulak nak bantu diorang.

Seandainya korang mengambil langkah bijak dengan join Shaklee yang hanya bermodalkan RM80 SAHAJA...Korang dah layak menjana INCOME yang INFINITI. Tiada had income yang korang boleh target. EMmm..nampak macam syok kan..Tak susah mana pun..dari dok buang masa scroll facebokk, instagram, dok layan twitter atas bawah, atas bawah tu...lagi bermanfaat pada diri sendiri kalau buat bisnes online shaklee ni.MAYA, dan Depan MAta.

PAstu tak usah lah dirungsingkan tentang urusan pos barang sebab Bisnen shaklee amat "memudahkan" agen agen nya tau. Guna sebaik mungkin aplikasi klik klik www.sahklee2u yang mana sistem order online dan shaklee akan uruskan pengeposan barang. Haaa...mudah kan.

Tapi kalau korang nak pergi baranch sendiri dan poskan lagi Afdal...kikikiiii..

Sharing produk shaklee pun tak payah nak pening pening..Tepek je kat facebook .Tapi nak kena ingat ..tiada jalan pintas nak berjaya. Kalau setakat baru sehari promote sekali pastu harapkan dihujani order memang tak lah kan..So kena lah RAJIN...Bermalas malasan ni untuk orang yang tak nak berjaya je.

Akhir kata dari kacun pada golongan remaja muda musi yang sedang mencari bisnes online yang RENDAH MODAL, ZERO RISIKO dan INFINITI UNTUNG...Shaklee is the BEST BISNES ONLINE ..

Jom sertai kakcun bersama sama team #wanitasuperb teamsuperb.

Kakcun alu alaukan korang yang "TIADA ALASAN" untuk berjaya...Sememangnya KEJAYAAN HANYA AKAN DICAPAI untuk mereka yang RAJIN USAHA..

You Might Also Like

0 comments