TANGKAP CINTAN DENGAN SHAKLEE

Wahhh..tajuk dah HEBAT kan...

Entry kali ini saya nak share mula mula saya AKTIF sebagai PENJUAL SHAKLEE...

Saya pada asalnya adalah pengguna tegar shaklee saya. Saya amik SET IBU HAMIL ....Yang terkandung dalam set ini adalah, VITALEA, B COMPLEX, VITAMIN C, ESP, OSTEMATRIX..Ini shaja..Ketika ini usia kandungan saya adalah 6 bulan.. Saya mengalami sakit pinggang yang amat sangat. Waktu malam susah untuk saya dapat tido yang berkualiti..Selepas saya amalkan Ostematrix shaklee ini masalah sakit pinggang dan kejang kaki saya terus HILANG...Ohhh sungguh MENAKJUBKAN...Dengan IzinNYA...


Ini la wajah anak kesayangan saya
 Puteri yang sulong dan Putera yang ke dua
Sungguh sihat Simanja saya ini.
Berat semasa lahir adalah 3.7kg...Tak sangka sangat...


Kemudian apa yang saya nak kongsi lagi adalah  tentang ESP....Ikutkan selera tekak memang tak boleh masuk ketika ngndung ni...So saya tekad nak amalkan ESP ni...Rasanya ala-ala Vanila gitu....Saya pon cuba la resepi sendiri yang mana Esp ni saya bancuh dengan Oren Sunquick...Wahhh memang tak sangka la...Umppphh sangat sangat...Laju je tekak saya terima..Nak nak plak dengan air sejuk kan...Mana taknya...
Seminggu amalkan Espsetiap pagi 2 sudu makan...kesan yang tak disangka sangka...Apakah kesan itu....Haaa...saya ni seorang yang bekerja..Kerja plak syif kan...Kadang masuk pagi, kadang masuk malam, kadang kadang pagi sampai malam...Sungguh memberikan saya tenaga ESP ni...Berbeza kalau saya tak minum Esp ni pepagi...Bayangkan la saya boleh bekerja 2 minggu non stop dengan perot besarnya...Menggantikan kawan saya yang cuti kahwin...Fuhhh saya pon tak sangka...Kuat sungguh saya kan....




Di samping itu kulit muka saya  bertambah cerah, parut jerawat lama pon kian pudar. memang saya amat amat puas hati..Selain kulit muka kulit badan saya pon halus..Suami puji tau..Gebu katanya....KIKIKIkiiiii...

Fuhh banyak betol kan kesan yang saya dapat....

Nanti saya share kan lagi untuk SET bersalin Shaklee plak ek...


sembang sembang pasal shaklee anytime, anywhere ok....

Bainun
017-5755815


You Might Also Like

0 comments