SET TAMBAH SUSU SHAKLEE

Jumpa Lagi korang...

Asal usul saya TERTARIK dengan PRODUK SHAKLEE adalah dengan set TAMBAH  SUSU ini...Ternyata hebat dan amat membantu..Berpantang anak kedua adalah lebih mudah dengan set pantang shaklee...Lebih lebih lagi memang saya dah niat nak menyusu anak sehingga 2 tahun...

PAling asas adalah ESP+LAFALFA..Setelah bersalin saya terus mulakan ambil SET INI....Berpantang dengan mengambil set ini badan saya menjadi lebih cergas dan bertenaga...TAk la lemau je macam setengah orang tu kan..NAk nak plak anak yang jenis berjaga malam...Oppsss silap la...saya walau berjaga malam diwaktu siang hari saya masih mampu berjaga...Tak le dok tepek lena jer....Memang diri saya sendiri yang rasa...HEBAT sungguh kan....



Tatttaraaaa......

ALFALFA didalam set ini berfungsi:-


KHASIAT ALFALFA UNTUK IBU SELEPAS BERSALIN...

****Membanyakkan susu ibu
****Bertindak seperti kacip fatimah kepada para isteri
****Melegakan sakit sendi dan belakang
****Menghilangkan kelesuan dan tekanan
****Memberi kelegaan semasa haid
****Merawat masalah keputihan
****Membesar dan menegangkan payudara
****Merawat asma
****Mencuci usus bagi membuang toksik
****Memulihkan urat selepas bersalin

Banyakkan khasiat alfalfa untuk para wanita dan ibu selepas bersalin...Ini baru secara spesifik..tapi kalo khasiat umum sunggguhhh banyak tau....

Alfalfa ini merupakan tanaman yang pelbagai manfaat kesihatan.Ianya lebih dikenali sebagai RAJA SEGLA TUMBUHAN.Tanaman ini dapat tumbuh sampai satu meter dan miliki bunga kecil bewarna ungu. Tanaman alfalfa memiliki sistem akar yang sangat dalam sehingga mencapai sekitar 4.5 meter. Sistem akar yang dalam membuatkan alfalfa dapat menyerap mineral yang tidak biasa ditemukan dipermukaan tanah. Tanaman ini sangat istimewa dan dikenali oleh orang arab sebagai ayah dari tanaman.

Alfalfa telah digunakan sebagai ubat herba sejak berabad-abad dalam perubatan tradisional cina dan ayurveda. Ianya sangat bagus dan sesuai lelaki dan wanita...

opsss laki pon bleh tau makan...Boleh share ngn husband la uolllsss..

ALFALFA KAYA DENGAN....


  • Mineral
  • kalsium
  • magnesium
  • fosfor
  • kalium
  • Besi
  • Vitamin B,C,E dan K
  • Protein
Hubungi saya untuk KONSULTASI FREE....
PEMBELIAN PRODUK BOLEH TERUS MELAUI SAYA..

SEGERA DAPATKAN RAJA SEGALA KHASIAT INI


Sms/call/wassap 017-5755815
FB:bainun samsudin



You Might Also Like

0 comments