ESP SHAKLEE PANAS

Selamat petang sume..

malam ni nak share plak resepi ESP...

Sesetengah orang tidak berapa menggemari rasa soya...Tapi jangan risau apabila anda mula mengambil ESP Shaklee anda boleh mempelbagai resepi ESP....

ESP ni pantangnya adalah TIDAK BOLEH DIBANCUH BERSAMA AIR SUAM...Ini kerana apabila dibancuh dengan air suam protein di dalam soya itu akan musnah..JAdi tak gunalah ambil soya ESP ni untuk tujuan khasiat yang pelbagai kan....


OK...
Jom tengok resepi ESP...


TIPS: satu sudu besar ESP dibancuh bersama satu mug air suam @ air jus sejuk. air suam ni samada air suam kosong (plain water); ataupun air milo yang suam ; ataupun air ribena ; ataupun dengan jus oren atau apa2 jus yg anda suka..=)

Bagi saya pulak, basically, untuk breakfast, saya bancuh dua sudu besar ESP (max 3 sudu sehari yer) bersama 1 sudu besar MealShake dan susu dutch lady.. buat sejuk-sejuk buh dlm shaker n shake shake shake sampai ada buih2.....mmng SEDAP... minum terus semuanya dan kenyang...cewah! If nk DIET tu mmng terbaikla amik ESP ni..harga xderlah mahal dear,kuarkan duit sebulan sekali jer,satu canister tu tahan sebulan lebih tau.untuk kesihatan xperlu pikir panjang. Boleh tukar-tukar resipi mingguan jika tekak dah rasa muak yer..yg penting ESP mmng best & terbaik untuk kesihatan kita.
then, untuk sebelum tidur, biasa saya just bancuh satu sudu ESP bersama twister oren...so dh ckup 3sudu sehari ESP saya amik perday..=) 


Untuk kesihatan kan..ape la salahnya kalo labur sikit duit tu...tak mahal mana lah...

hanya RM 150 SAHAJA...

Nak cuba jangan segan segan hubungi saya

sms/call/wassup 017-5755815
facebook:Bainun samsudin






You Might Also Like

0 comments