Tips Memilih Pencuci Botol Anak

Assalamualaikum semua

Ramai antara kita yang mengambil langkah yang mudah yang kononya tiada apa apa yang perlu dirisaukan apabila mencucui botol susu anak dengan pencuci pinggan mangkuk dan sebagainya.. Namun tahukan kalian bahawa kandungan pencuci pinggan yang biasa kita gunakan adalah mengandungi bahan kimia terlarang..yang mana boleh bersifat mengakis dan memberi kesan baunya yang lama.

Jadi disini saya nak share kan cara yang sebetulnya  untuk membersihkan botol susu ni..Agak-agak penting tak untuk bersihkan botol susu anak kita..

Sebab dari botol susu tulah segala bakteria akan melekat kalau tak jaga dengan betul..Risiko untuk mendapatkan penyakit seperti batuk dan jangkitan kuman pada tubuh badan baby tu cepat lah..betul tak..Sebab tu aku nak cari cara bagaimana untuk membersihkan botol susu dengan betul.

Rata rata dari kita akan cakap yang mereka kerap tukar puting susu akibat puting yang kerap berkerak..Jadi ini sudah menambah kos kita.Kenapa tak pilih sesuatu yang dapat menimatkan kita, sekaligus dapat lindungi anak anak kita dari bahan terlarang.



Image result for mencuci botol susu bayi

Tips Di bAwah Adalah Sebagai Panduan Ibu Ibu Yang Nak Memilih Pencuci Botol Anak Yang Selamat...


Hubungi saya sekarang
017 5755815





You Might Also Like

0 comments