Sanggupkah Anda Setiap Kali Anak Demam Memberikan Mereka "DADAH"?

Assalamualaikum,

Anak adalah anugerah yang terindah yang dikurnikan oleh Allah kepada pasangan yang sudah mendirikan rumah tangga. Namun demikan tak semua anak yang dilahirkan ini akan sihat sepanjang masa. Selepas dilahirkan anak anak ini akan diberikan suntikan imunisasi untuk perkembangan kesihatan mereka.

Apabila tiba usia 2 tahun ramai anak anak yang sudah mula melalui proses perkembangan yang sihat. Di mana mereka akan lebih aktif bermain, dan bergaul. Dan apabila ini berlaku kemungkinan untuk anak anda dijangkiti penyakit amatlah mudah..

Saya suka nasihatkan agar ibu bapa memberikan makanan tambahan yang betul untuk anak anak, kerana ibu bapa itu sendiri belum tentu dapat memberikan nutrisi yang sepenuhnya berkhasiat dalam makanan harian mereka.

Apabila anak tidak sihat kita akan bawa mereka pergi klinik atau hospital untuk dapatkan ubat. Tahukah anda apa itu UBAT?



Betul tak?

Jadi apa yang saya akan syorkan adalah mengambil suplimen Shaklee yang mana dapat meningkat imuniti seseorang kanak kanak itu agar tidak mudah dijangkiti penyakit dan kuman.


Hubungi saya untuk keterangan lanjut

017 5755815

You Might Also Like

0 comments