SUPLIMEN TERBAIK UNTUK IBU MUDA YANG BERPANTANG SENDIRI

6 SEBAB KENAPA PERLU AMBIL SUPPLEMENT SHAKLEE WAKTU BERPANTANG

=================================

1. SUPPLEMENT SHAKLEE TERUS BOLEH DIAMBIL TERUS SELEPAS MELAHIRKAN BAYI. 

supplement Shaklee tak panas. tak menggangu fungsi badan ibu. malah lagi cepat di makan, lagi cepat kesihatan ibu bertambah baik.bayi yang kena jaundice juga takde masalah jika ibu mengamalkan Shaklee.

2. LUKA IBU CEPAT BAIK DAN KERING.

untuk memulihkan luka, badan kita memerlukan zat besi yang sangat tinggi.Multivitamin Shaklee Vita-lea Iron Formula memang dicipta kaya dengan zat besi dan juga keperluan vitamin lain.Pengambilan bersama  vitamin C pulak penting sebab Vitamin C membantu penyerapan zat besi ke dalam badan dengan lebih baik.

3. IBU TIADA LETIH LESU DAN TEKANAN PERASAAN.

Antara punca penyakit meroyan adalah kerana ibu stress dan tertekan akibat kekurangan tenaga untuk menguruskan diri dan keluarga.Lebih-lebih lagi kalau ibu berpantang yang dah ada anak-anak yang masih kecil, anak-anak tu bukannya memahami ibu perlu rehat. Adalah sajelah bende yang dimintanya.Di samping multivitamin Vita-Lea dan Vitamin C, Set berpantang Shaklee juga mempunyai vitamin B-Complex dan juga ESP untuk memberikan ibu berpantang tenaga yang diperlukan.Tapi ini bukan bermaksud ibu boleh renyah-renyah waktu berpantang ye, walaupun badan rasa sihat dan bertenaga, ibu perlu juga banyakkan baring dan rehat sehingga badan pulih sepenuhnya.

4. IBU TIDAK KENA SEMBELIT

Masalah sembelit memang menjadi masalah utama ibu-ibu bersalin. Ada yang takot nak berak sampai tahan berak tu seminggu.Tahan berak ni bukan menyelesaikan pun sebenarnya, tapi nanti taik makin keras, lagi la buat sembelit.Sembelit ni bahaya sebab kalau luka tak baik lagi, meneran kuat sangat tu boleh menyebabkan jahitan boleh terbuka semula!Dengan Ostematrix dari Shaklee, ibu lagi mudah membuang dan juga kalsium dalam ostematrix menjaga tulang dan gigi ibu yang baik.

5. BAYI LEBIH SIHAT

kalau ibu yang memilih untuk menyusukan bayi, segala khasiat yang ibu makan dari supplement akan masuk ke dalam susu ibu.Secara tak langsung disamping ibu lebih sihat, bayi yang dikandung pun lebih sihat.Supplement Shaklee kan natural dan selamat, ibu tak perlu risau akan bahan kimia sintetik yang merbahaya.

 

6. JIMAT, SUPER JIMAT.

Kesemua vitamin untuk berpantang Shaklee adalah kesinambungan dari Set Hamil Shaklee. Jadi kalau ibu dah gunakan Shaklee sejak dari hamil, bila berpantang hanya topup je vitamin mana yang tak habis tu.Lepas habis berpantang pun masih boleh meneruskan Shaklee. Susu pun lebih meriah dengan Shaklee dan InsyaAllah penyusuan anak selama 2 tahun dapat di sempurnakan.

You Might Also Like

0 comments