TIPS SURI RUMAH CERGAS SIAPKAN KERJA RUMAH DAN SEKALIGUS DAPAT MENAMBAT HATI SUAMI

Menjadi isteri idaman suami adalah idaman para isteri -isteri diluar sana kan. Nak nak pulak kalau isteri itu seorang suri rumah tangga sepenuh masa. Dia lah yang nak buat sume keje umah. Nak membasuh, mengemas, nak ambil dan hantar anak sekolah, nak memasak untuk anak-anak dan suami dan macam-macam lagi lah kerja yang nak dibuatnya.

Tetapi kekadang kita ni manusia biasa biasa dan bukanlah robot yang dapat buat kerja yang banyak pon dalam satu satu masa. Malahan robot pon akan rosak.

Bila dah macam -macam kerja buat confirm la tak lari dari sakit-sakit sendi, akibat dari buat kerja-kerja berat , kebas-kebas dan lenguh-lenguh badan sume. Ye la kan.Dengan rehat tak cukupnya..Pastu plak makan pon tak tentu masa.

Bagi isteri yang mempunyai suami yang mempunyai hobi beriadah diwaktu hujung minggu sudah pastinya akan mengajak kita sebagai siteri untuk join apa yang diorang buat kan. So bila kita pon dah tak larat waktu hujung minggu la kita rasa nak santai santai kat rumah. Jadi tak la dapat nak join aktiviti kegemaran suami.

Kakak comel ni dia ada RAHSIA yang nak dikongsikan dengan kita bagaimana dia menambat hati suami dia dengan mengamalkan set sendi shaklee..Ohh..begitu mudah ekk..Apa lagi jom kita tengok...

Rahsia Dia Tambat Hati Suami Kaw2, Sambil Tersenyum Manja from iReach HD on Vimeo.


Sebarang pertanyaan dan order boleh terus hubungi saya

Bainun samsudin
017 5755815
call/sms/wassup

atau di email saya tinggalkan pesanan

bainun.samsudin@yahoo.com

You Might Also Like

0 comments