KELEBIHAN SHAKLEE

Harga Ahli Untuk Ahli, Harga Runcit Untuk Bukan Ahli



Salam semua readers dan followers. Terima kasih kerana sudi menjengah ke blog saya yang dah bersawang-sawang ni. . Harap-harap dengan entri saya yang baru ini menjadi titik permulaan untuk merajinkan diri semula untuk meneruskan perkongsian tentang topik kesihatan, penyusuan serta kebaikan Shaklee.

Sedikit perkongsian buat semua khususnya para pelanggan dan pengamal tegar Shaklee yang masih belum mendaftar menjadi ahli. Berkuatkuasa serta merta dari 1 April 2014, ingin dimaklumkan bahawa harga ahli tidak lagi dibenar untuk diberikan kepada yang bukan ahli.


Ini bermakna, untuk terus menikmati pembelian produk-produk Shaklee pada harga ahli, saya sangat-sangat menyarankan agar anda cepat-cepat daftar ahli ya! Bukan apa, rugi sebenarnya kalau dah memang tiap-tiap bulan beli produk Shaklee tapi tak daftar ahli.

Jika pembelian melebihi 150UV, cash back bonus yang diberikan Shaklee tidak akan menjadi milik anda sebaliknya menjadi hak milik saya (jika anda membeli dari saya) atau distributor lain (jika anda membeli dari distributor lain).

Tambahan lagi, pembelian pada harga ahli memberikan anda penjimatan sehingga 25% berbanding harga runcit walhal yuran pendaftaran hanyalah RM65 (kos postage bagi Semenanjung tambah RM10 manakala postage bagi Sabah/Sarawak adalah RM20).


Keahlian ini pula adalah untuk seumur hidup. Jadi kalau dah daftar sekali, sampai bila-bila keahlian tersebut sah dan tidak perlu bersusah payah untuk renew atau membuat pembayaran tambahan.

Biasanya bila saya cadangkan pelanggan saya untuk mendaftar, ramai yang kata "eh saya bukannya nak berniaga, saya beli untuk makan sendiri je". Untuk makluman anda semua, daftar ahli bukanlah bermaksud anda perlu memulakan perniagaan. Sebaliknya daftar keahlian adalah untuk menikmati potongan harga yang jauh lebih murah dari harga runcit.

Untuk yang betul-betul serious berbiz, anda pula bakal menikmat faedah-faedah lain seperti peluang untuk menjana pendapatan, peluang untuk pergi bercuti dengan layanan 5 bintang dan peluang mendapat car bonus setiap bulan sekiranya anda memenuhi syarat-syarat dan terma yang ditetapkan pihak pengurusan Shaklee.

Haaa itu je. Tak wajib pun nak ketuk pintu rumah jiran and menjual melainkan memang anda berniat untuk berniaga. Tapi dalam anda nak berniaga pun, dengan pembangunan pesat teknologi maklumat masa kini, ada cara yang lebih mudah yang boleh digunakan untuk berniaga dalam talian.

Itulah kelebihan Shaklee. Tak perlu keluar rumah, tak perlu tinggalkan anak-anak, tak perlu bersolek, tak perlu nak perhabiskan duit minyak, tak perlu bayar tol bagai, semuanya boleh dibuat within the comfort of your own home. Keyword di sini adalah antara rajin atau tak saja dan antara nak buat atau tak saja,

Jadi sekali lagi, suka saya ingatkan, tak kiralah jika anda dah lama mengamalkan Shaklee mahupun yang baru mula jatuh cinta dengan Shaklee tapi masih segan-segan nak daftar ahli, inilah masanya yang selama ini anda nanti-nantikan.

Jom ikut saya kita daftar ahli sekarang juga. Sekiranya anda masih ragu-ragu atau inginkan maklumat lanjut tentang mendaftar menjadi ahli, boleh hubungi saya bila-bila masa untuk kita borak-borak santai sambil saya tunjukkan apa yang bakal menanti anda.



Facebook Bainun samsudin
SMS/WhatsApp 017-5755815
Fanpage Bainizvitbeautyncare
Shaklee ID: 963254

Kedai saya dibuka 24 JAM SETIAP HARI. Tidak lupa, khas untuk pelanggan-pelanggan yang saya sayangi, KONSULTASI & KHIDMAT NASIHAT serta JADUAL PEMAKANAN yang BETUL menanti anda! Penghantaran juga boleh diuruskan ke SELURUH MALAYSIA.

Shaklee sentiasa di hati ku kerana ianya ...

♥ Selamat, Berkesan dan Semulajadi 
♥ Ditanggung Halal
♥ Mendapat kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia


You Might Also Like

0 comments