Pengedar Shaklee Terhebat dan Terpantas Di Manjung, Perak

  • Wednesday, January 13, 2016
  • By Unknown
  • 0 Comments

Khas untuk orang-orang Seri Manjung, Lumut, Sitiawan, Ayer Tawar, Perak...



Anda sekarang tidak perlu susah hati untuk mencari pengedar Shaklee di kawasan anda kerana dah ada pengedar Shaklee dengan servis yang terbaik di sana. Pengedar Shaklee yang saya maksudkan ialah saya Puan Nor Bainun binti Samsudin.

Antara khidmat yang saya boleh berikan kepada anda sebagai pengedar Shaklee kawasan Manjung, Perak ialah :

1) Penghantaran secara percuma produk Shaklee terus ke pintu rumah anda.

2) Konsultasi face to face supaya kesan yang lebih positif diperolehi

3) Memberikan bimbingan kepada mereka yang ingin menjana pendapatan sampingan dalam bisnes Shaklee

4) Penghantaran produk Shaklee selewatnya dalam 3 hari bekerja.

5) Kepakaran dalam Kesihatan dan Kecantikan  Wanita, Kesihatan Lelaki, Nutrisi Ibu Hamil dan Nutrisi Ibu Berpantang.

Oleh itu, orang-orang Manjung, Perak,jangan lepaskan peluang untuk dapatkan produk Shaklee daripada pengedar Shaklee Seri Manjung, Perak ini. Servis dan konsultasi saya yang paling tip topakan diberikan khas untuk mereka yang membeli dan menjadi ahli bawah saya.

Hubungi saya sekarang supaya anda tidak terlepas peluang mendapatkan konsultasi terbaik ini.

Nor Bainun binti Samsudin
017-5755815

You Might Also Like

0 comments