CARA NAK DAPATKAN KULIT YANG HALUS DAN BEBAS PARUT

  • Wednesday, October 01, 2014
  • By Unknown
  • 0 Comments

Wowww...teruja sungguh nak share pasal ESP.Sebab saya ni HANTU ESP tau.Pertama kali guna baru masuk 2 minggu dan dapat kesan yang tak dijangka..Dalam hati kecil bagi tau.."wah tak sia sia aku beli ESP ni...Mahal tapi berbaloi"..Walhal masa tu ngandung..sebarang susu memang tak lepas tekak ni...Bila pekena ESP laju je masuk perut.


Saya nak LISTkan KENAPA saya suka sangat minum ESP ini:-

1) Memberi  Tenaga

Kalo nak tau satu hidangan ESP ni bersamaan dengan 2 kali ganda daging, 4 kali ganda telur, 12 kali ganda susu, rendah lemak, tiada kolestrol, tiada asid urik dan yang paling penting sangat mudah diserap oleah badan. Cerita senang ambil sarapan pagi ESP ni kenyang dah la sampai tengahari.Takpayah nak g minum pagi plak pukul 10.

2) Kulit kembali SEGAR

Saya punya wajah memang ada bekas-bekas jerawat dan tona kulit tak sekta dan agak kusam. Memang serius nak habaq mai tau...saya amalkan ESP ni tak habis lagi 1 tong dan rasa lain macam pada kulit muka dan kulit badan.Wajah lebih nampak berseri dan segar.Putih lain macam dari biasa..Dan lagi best plak dah kurang berminyak.Kulit badan plak nampak lebih halus dan tak "kurik".kikikikii....Ni sume berkat amalkan ESP la...

3) Penggalak susu badan

Ketika bersalin anak no 2 saya tiada masalah kurang susu badan.Malah siap bleh buat stok lagi tau. Susu badan saya lebih pekat.Baby saya cepat kenyang.Memang puas hati sangat. Lagi plak saya amalkan ESP ni sejak mengandung lagi

4) Boleh dibuat masker

Haa yang ni paling best..Selain dapat minum ESP ni jugak boleh dibuat masker tau.So kat sini dah jimat.Kulit muka tak payah nak g Facial bagai..dah lawo...Pakej buat SPA dirumah..Tak ke jimat tu..Pas disapu pada muka bila dibilas fuhh kulit rasa tegang.

inilah sebabnya KENAPA ESP menjadi pilihan WAJIB saya...




Jadi jangan bermuram durja lah ek. Sebaiknya lakuakn tindakan awal dengan MENGORDER ESP

Sebarang order dan pertanyaan hubungi saya

Bainun samsudin

017-5755815




You Might Also Like

0 comments