Boleh Kurus Ke Minum ESP

  • Wednesday, October 08, 2014
  • By Unknown
  • 0 Comments

Selamat petang uollsss

Tak terlewat lagi nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidiladha..

Petang ni nak celoteh pasal esp shaklee..Kebabomm bulan ni PROMO plak kan...Tak percaya kot kalo saya cakap minum esp bleh kurus kan..Kalo tak percaya kena cuba lah kan..

So kat sini saya nak suggestkan la...Kalau nak kurus, "Ambil ESP before kamu makan okeh...tak kisah la setengah jam ke 15minit ke...asalkan sebelum makan.."

Bagi yang dah ada set slimming shaklee, ESP baik anda ambil  sebelum senaman bergantung kepada gaya hidup anda. Untuk maksimakan kesan kenyang, blend dengan beberapa biji kurma atau badam. Anda juga boleh campurkan sedikit mentega kacang (pure kacang) untuk tambahan protin. Tak perlu gunakan susu walaupun susu rendah lemak. Untuk yang kurang aktif waktu bekerja, contohnya duduk saja di pejabat, lebih baik minum 30 minit sebelum bersenam atau sebaik sahaja selepas bersenam, workout di gym, joging dan sebagainya. Tapi kalau anda seorang yang aktif , tiada masalah ambil diwaktu sarapan.

Kenapa? "sebab ESP ni protein yang boleh memanjangkan rasa kenyang. jadi once korang ke kedai makan korang takkan ambil nasi segunung, lauk selautan. huhu faham!!!" Then selepas makan boleh la ambil Lecithin dan Alfalfa tuk pembakaran lemak dan pembuangan toksin dalam badan kamu tu.Confirm TERBAKOR LEMAK yang tak berguna tu..

Belum cuba belum tahu k.Saya sekadar berkongsi apa yang ash rasa logik dan berdasarkan pengalaman. Jadi kalau ada yang salah tu boleh comment tu and sekiranya berjaya pun boleh komen k.

PERINGATAN!!!
Minum air dengan banyak sekurang-kurangnya 8 gelas sehari atau lebih. Minum air sebelum tidur dan setelah bangun pagi.

Minum air selagi urine anda tidak berwarna putih. Sekiranya urin berwarna kuning, bermakna anda belum cukup air.


Selamat mencuba.

Sekiranya berminat mencuba ESP, 
hubungi saya melalui 
BAINUN :SMS/ Whatsupp ke 017-5755815


You Might Also Like

0 comments